Tähän alle olemme koonneet usein kysyttyjä kysymyksiä. Jos kuitenkaan et löydä täältä vastausta, meihin voi olla yhteydessä sähköpostitse, puhelimitse tai tekstiviestillä. FB-messengerin kautta vastaamme myös, mutta joskus viestit eivät tule läpi tai emme saa niistä ilmoitusta.

Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeutta?

Ei. Tuotteet myydään siinä kunnossa ja sellaisenaan mitä ne ovat myyntihetkellä. Asiakkas itse toteaa kunnon enne ostopäätöstä. Meillä on mahdollista kokeilla tuleeko elektroniikkalaitteisiin virta testipisteellä. Meillä on myyjien suuri vaihtuvuus, joten sekin vaikeuttaa tuotteiden palauttamista sillä kyseisen myyjän myyntiaika on saattanut jo loppua.

Miten hinnoittelen tuotteet?

Tuotteet kannattaa hinnoitella niin, että mitä itse tuotteesta maksaisit. Jos sinulla on keräilylasia tms, hinta kannattaa olla netin hintoja hieman edullisempi. Kaikki viat sekä tahrat alentavat arvoa. Huomio siis tavaran kunto.

Miten sijoitan hintalaput?

Selkeästi näkyvälle paikalle, sekä niin, että viivakoodi on helppo lukea eli mahdollisimman suoraan. Lasit tms kannattaa lappu sijoittaa pystysuuntaan vaakasuunnan sijaan. Älä koskaan taita hintalappua äläkä sotke sitä käsin sillä siitä tulee myyntikelvoton ja emme voi taata kuka hintaa on muokannut.

Onko teillä myynnissä tuote x?

Meillä on melkein pari sataa pöytää, jossa jokaisessa on oma myyjänsä. Emme tee tarkistuksia mitä ihmiset tuovat myyntiin, joten emme osaa sanoa löytyykö liikkeestämme etsimääsi tuotetta. Pöytien pitäjät vaihtuvat melkein päivittäin. Joten tervetuloa tutkimaan valikoimaa!

Onko teillä asiakas wc käytössä?

On! Avaimen vessaan saat kassalta pyytäessä!

Voitteko katsoa koneelta onko teillä x?

Valitettavasti meidän järjestelmässä ei ole luetteloa tai saldotietoja kirpparituotteista, joten tämä ei ole mahdollista. Iso osa asiakkaista myös hinnoittelee käsin.

Minulle tuli tekstiviesti, että jokin myymättä jäänyt tuote on viety löytötavaroihin. Minulla oli pöytä puoli vuotta sitten. Mitä tämä tarkoittaa?

Ei ole epätavallista, että eksyneet tuotteet liikkuvat salin puolella kuukausia, ennenkuin ne päätyvät meille kassalle. Kassalla tarkistamme hintalapusta asiakkaan asiakanumeron ja sen perusteella lähetämme viestin oikeaan numeroon eli löytötavaroissa on jotakin juuri sinulle kuuluvaa.

Haluaisin vuokrata pöydän kaverini kanssa. Miten toimin?

Meillä on mahdollista ottaa kaverivaraus, joka tarkoittaa, että pöydässä on ns. päämyyjä sekä sivumyyjä. Varaus on päämyyjän nimissä ja siihen lisäämme toisen myyjän. Molemmilla on omat hintalaput, joten myynnit rekisteröityvät molempien omille tileille. Kakkosmyyjää ei voi lisätä verkon kautta vaan se vaatii joko soiton tai paikalla käynnin että me manuaalisesti teemme sen.

Voinko jatkaa varaustani?

Voit, mikäli pöytään ei ole tullut uutta varausta. Voit myös jatkaa toisessa pöydässä, eikä lappuja tarvitse vaihtaa mutta on järkevää merkata uusi pöytänumero vanhan tilalle etteivät tavarat eksy vanhaan pöytääsi.

Voinko käyttää samoja hintalappuja jos varaan saman pöydän myöhemmin?

Voit! Voit myös käyttää samoja hintalappuja vaikka uusi pöytänumero olisi eri. Tässä tapauksessa suosittelemme, että merkitset uuden pöytänumeron vanhan tilalle.